Ana Sayfa > > > >

Yerimdeyim Ft. Ben Fero mp3 indir

canlı radyo dinle playlist dinle

Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Yerimdeyim Ft. Ben Fero
Hit
: 315 indirme.
Boyut
: 4.47 MB
Tarih
: 9 Kasım 2019 Cumartesi günü eklendi.
Puan

10 üzerinden 9 puan. 8 kişi puan verdi.

Rating: 9 out of 10
Bege - Yerimdeyim Ft. Ben Fero Şarkı Sözü
[Verse: Ben Fero]
Yerimdeyim ulan
İzmir Güzelbahçe yuvam
Kaşım çatık
Elim çizik fizik
Souleymane Youla (brre)
Çengelbahçe bura (gel)
Yok ki geri duran bizler
Hisseleri bulan paso listeleri vuran
Vur ulan vur ulan vur vur
Oluyo mu buraları duman? (duman)
Fero baba tanımadı kural (yok)
Arabada çalıp hadi tur at (tur)
Son ses kalmadı kulak bizde kompleks yok
Hiç yapmadık surat biraz obsesyon
Azer reyiz falan baba rest in peace
Nehir gibiyim Fırat (of)
Bege diyo gelir abi hep rap yapasım
Rap yapasım rap yapasım rap
Feat Ben Fero dedim hashtag yapalım (hashtag hashtag hashtag)
Sal bi şu Youtube'u beklet bakalım (beklet Bege hadi beklet, yes)
Olur mu hiç abi dedi ''ekmek parası'' (n'aparsın bu da bizim ekmek)
Bundan önce hep yek geldi benim zarlarım (zar)
Tek rap ateşimi harladı
Hecelememek artık nefesimi darladı (dar)
Yeter değil mi anladın? (kapiş)
Köyümde de pek [?] parladım
Seçim yaptım sahne mi ya da tarla mı
Tabi bilirim her verse böyle sarmadı
Son bir ratata, gir Bege hadi kalmadım (gir)

[Nakarat: Berkcan Güven - Ben Fero]
Çünkü evimdeyim
Çünkü yerimdeyim
Ara beni hadi bul bura benim yerim
Çünkü evimdeyim
Çünkü yerimdeyim
Laf yapma da geri dur bura benim yerim
Çünkü evimdeyim (Bege)
Çünkü yerimdeyim (Fero)
Ara beni hadi bul bura benim yerim (bindin yerim)
Çünkü evimdeyim (yer)
Çünkü yerimdeyim (gel)
Laf yapma da geri dur bura benim yerim

[Verse: Berkcan Güven]
Bura benim yere bastığımda
Bassı kısıp beni arasınlar
Don Omar piyasada çok ama karakter yok gelir hepsi de boş
Fıss gelir senin dediklerin (fıss)
Dostum bura benim yok ki burada senin yerin
Dostum yok senin yerin
Kafamın içinde var iki tane beyin
Biri diyo insanları kullan
Yönet sonrasında hemen dedirt onlara [?] (ey bee)
Ya da hemen yap devrim (ya, ya)
Değiştir dengeleri
Kıyak gelir sözler sana yeni nesil Çengel
Karıştır yapıştır vur birini
Vur vur çek elim elimde değil
Önümde var cash hepsi yeşil
Hıdıdı hıdıdı yeni bir dil
Ararsın beni de evimdeyim
Okum gider no scope hepsine
Yok bizde moruk [?]
Fero gir stüdyoya bir ayda bir kayda bas ve de albümü teslim et
Vur ulan vur ulan vur vur
İnlesin basslar dur, çek nefesi ve de içinde tut
Nasıl bu kadar iyi kafanda kur
Düştüm içine junkie kankamlar
Bir yerde french ve de kangallar
Kollarım hep çöp gibi kalır oğlum benim
Fero gibi üç set basmazsam

[Outro: Berkcan Güven]
Ey, woo
Asla kanmam size
4 8 6 yine
Kitlem durmadan dinler
Basslar durmadan inler
İnlesin basslar, dur
Ara hemen donsun 911
Çengelbahçe bu, bir yerde french ve de kangallar
Yapmasak olmazdı
İki aya aramana bakmam lan
Yakıştı bize moruk trap da lan
Yapabilen ağız iş der keyif de bak
Bege (YENİ 10)
315 indirme
3. B2B2
8 indirme
4. Keskity
8 indirme
5. Edustaa
9 indirme
8 indirme
7. R.O.P.V
6 indirme
8 indirme
9. Hiphop
12 indirme
8 indirme
Bege (TOP 10 Bu Ay)
Paylaş
Pinterest'de PaylaşPinterestWhatsApp'da PaylaşWhatsApp
PinterestWhatsApp