Ana Sayfa > > > >

Doblo Ft Pasha mp3 indir

canlı radyo dinle playlist dinle

Maskeli Balo albüm kapak resmi
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Doblo Ft Pasha
Hit
: 18 indirme.
Boyut
: 3.22 MB
Tarih
: 14 Nisan 2019 Pazar günü eklendi.
Puan

10 üzerinden 0 puan. 0 kişi puan verdi.

Rating: 0 out of 10
FlowArt - Doblo Ft Pasha Şarkı Sözü
Benim altımda doblo,yerin altında komplo
(Hergün Hergün) Senin aklında porno
Altımda şu anda Doblo var ama var aklımda merso
Onuda alırız bir gün be şu anda durumlar terso
Tehlikeli işler dönüyo bu doblonun arkasında
(Ya ya) Ömür boyu oku sonra gidip çalış garanti bankasında
(Ya ya) Hadi koş hadi,gerekirse bulalım bali bol bali
Dinliyoken sen dali don dali biz dinliyoruz lan muhammed ali(Ali)
Köşe başı dolu burda canki canki
Sorun değil hepsi bize kanki kanki,şeklimiz bugünde canti canti
Doblo,combo sürüyorum çıkmadı loto
Kafalar Marlon Brando dostlarım munchiesde veriyorum rondo
İşlerim yolunda başarmak kolay lan Senaryo kafamda
Yaşarken olaylar zorlanmam yazarken çünkü tüm insanlar etrafta kobaylar
Bize vurur piyango,yanımızda diablo
Bugün bayrampaşa,kim bilir belkide yarın chicago

Nakarat

Benim altımda doblo,benim altımda doblo
Semtimde gezerim akarım rahatım altımda doblo
Benim altımda doblo,benim altımda doblo
Müziği açarak geziyom rahatım altımda doblo

Pasha Verse

Altımda doblo,sürüyorum aklımda volvo
Keşfediyorum semtimi bana bakın benim adım sanki colombo
Aklımda doblo,sürüyorum karşımda tokyo
Sesleniyorum kendime dostlar yanımda sanki toronto
(Yav yav yav) Hıdı Hıdı Stilim
(Yav yav yav) Ortamım dolu bitirim
Önümde yol var,ölümlü yollar
Bi oyun gibi yaşıyorum hayatı her yer bölümlü fonlar
Fonlar,onlar heryerde kendini kolla
Kolla,solla al dobloyu herkesi solla
Tabiki isterim olsun lan benimde altımda kırmızı lambo
Seneler geçsede dinlerim bro ben evimde Sansar Salvo
Bizim sokak duman falan
Alın terin sana kalan
Ömür geçer kalır yaran
Köşe başı bize mekan olur paran yalan dolan.
FlowArt (YENİ 10)
14 indirme
18 indirme
33 indirme
17 indirme
5. Asla
16 indirme
6. B.E.R.K
12 indirme
7. Batın
12 indirme
13 indirme
9. Diyojen
14 indirme
13 indirme
FlowArt (TOP 10 Bu Ay)
3 indirme
3 indirme
2 indirme
1 indirme
1 indirme
1 indirme
8. Diyojen
1 indirme
9. B.E.R.K
1 indirme
10. Asla
1 indirme